Tomasz Lesiak

Informacje ogólne

Radny miasta Słupsk

Klub: Klub Radnych Słupskie Porozumienie Obywatelskie
Data i miejsce urodzenia: 20 stycznia 1985, Słupsk
Wykształcenie: wyższe
Miejsce pracy: przedstawiciel handlowy w Firmie Mondelez Polska SA

Funkcje i komisje: kadencja 2014–2018

Wygrana w wyborach: wybory samorządowe 2014
Liczba głosów: 156
Okręg: 1

Kontakt:
lesiak.tomasz1985@wp.pl
796 796 409

Biografia

Rekordy 1–4 z 4 pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie
Doświadczenie zawodowe Doświadczenie na funkcji
od 16.11.2014
radny źródło
od 16.11.2014
Klub Radnych Słupskie Porozumienie Obywatelskie źródło
od 16.11.2014
Komisja Rewizyjna, członek źródło
od 16.11.2014
Komisja Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego, członek źródło
pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie

Głosowania

Obecność na głosowaniach

Obecność
395
Nieobecność
73

Oddane głosy

Za
355
Przeciw
7
Wstrzymał się
11
Głos nieoddany
22
Nieobecny
73
Filtruj wyniki

Tagi

Zobacz pozostałe
Zwiń

Sesje

Zobacz pozostałe
Zwiń

Głos

Filtruj
Przefiltrowane przez:
Głosowania 1–10 z 468 pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Lp. Data Tytuł Wynik Głos
1. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 505 — w sprawie zmiany uchwały Nr IV/9/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku Uchwalono
radni
2. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 504 — w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska Uchwalono
prezydent skargi
3. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 503 — w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska Uchwalono
prezydent skargi
4. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 502 — w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku. Uchwalono
skargi
5. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 501 — w sprawie regulaminu otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wychowania przedszkolnego w przedszkolach niepublicznych i niepublicznych innych formach wychowania przedszkolnego oraz kryteriów wyboru ofert Uchwalono
dotacje przedszkola
6. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 500 — w sprawie utworzenia Bursy Szkolnej przy ul. Szczecińskiej 60 A w Słupsku. Uchwalono
nieruchomości szkoły
7. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 499 — w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2016r. do 31.12.2016 r. Uchwalono
finanse zdrowie
8. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 498 — w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Miasta Słupska na rzecz Trzy Fale Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Uchwalono
nieruchomości spółki
9. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 497 — w sprawie powierzenia Miastu Słupsk wykonywania zadań publicznych w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt. Uchwalono
współpraca regionalna zwierzęta
10. Sesja nr 39 z dnia
2017-05-31
Uchwała nr 496 — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia Międzygminnego dotyczącego zasad realizacji i finansowania budowy schroniska dla zwierząt w Słupsku. Uchwalono
finanse współpraca regionalna zwierzęta
pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47

Ostatnia aktywność

2017-03-29

interpelacja

22. dot. rewitalizacji Stawku Łabędziego.

2017-03-14

interpelacja

21. dot. problemu parkingowego w rejonie ulic Sobieskiego, Banacha, Zygmunta Augusta.

interpelacja

1. dot. pustostanu przy ul. Wrocławskiej, położonego za stacja paliw

interpelacja

2. dot. problemu komunikacyjnego ulicy Franciszka Szafranka

interpelacja

3. dot. problemu komunikacyjnego ulicy Banacha

interpelacja

4. wniosek o uporządkowanie Stawku Łabędziego

interpelacja

5. dot. ustawienia pojemników na psie odchody na terenie przy ul. Banacha między halą targową "Pod wieżą" a marketem NETTO

interpelacja

6. wniosek o przedłożenie szczegółowej informacji w związku z zapowiedziami w sprawie ewentualnego przyjęcia uchodźców i informacją o planowanych lekcjach w słupskich szkołach i placówkach oświatowych

interpelacja

7. dot. utrzymywania w czystości pojemników na odpady segregowane

interpelacja

8. dot. wykonania w ramach bieżącego utrzymania remontu chodnika wzdłuż bloku mieszkalnego przy ul. Herbsta 4.

interpelacja

9. dot. zamontowania pojemników na psie odchody na terenie przy hali „Pod Wieżą” i markecie NETTO.

interpelacja

10. dot. sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy ul. Lutosławskiego przed Szkołą Podstawową nr 1

interpelacja

11. dot. rozważenia możliwości przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie przywrócenia linii autobusowej nr 15 na ul. Piłsudskiego

interpelacja

12. dot. problemu nagminnego łamania zasad ruchu drogowego na ulicy 11 Listopada na wysokości pętli autobusowej przy ul. Rzymowskiego

interpelacja

13. dot. realizacji projektów w ramach Słupskiego Budżetu Partycypacyjnego oraz dostępu do informacji na ten temat na miejskich stronach internetowych

interpelacja

14. dot. harmonogramu imprez kulturalnych i rozrywkowych

interpelacja

15. dot. realizacji zadania w "Rewitalizacja terenu wokół Stawku Łabędziego"

interpelacja

16. dot. konsultacji społecznych dotyczących tzw. strefy chillout

interpelacja

17. dot. byłych pracowników UM, którzy przestali obejmować swoje stanowiska od 06.09.2014

interpelacja

18. dot. tego czy Ratusz zakupił w ostatnich 2 latach drona lub podobne urządzenie

interpelacja

19. dot. polityki motywacyjnej w Urzędzie Miejskim w Słupsku

interpelacja

20. dot. polityki motywacyjnej w Urzędzie Miejskim w Słupsku, w szczególności informacji o procedurze awansu zawodowego: ile osób od 6 grudnia 2014 do 30.11.2016 r. otrzymało awans zawodowy i podwyżkę z tym związaną; ile osób otrzymało premię, nagrodę etc służące docenieniu efektów pracy urzędników i w jakiej wysokości; jak wygląda system motywacyjny pracowników, kto odpowiada za realizację tej polityki, a także jak wygląda polityka standaryzacji wysokości wynagrodzeń do obejmowanych stanowisk i zakresów obowiązków

Zobacz pozostałe
Zwiń

Deklaracje

Oświadczenia majątkowe