XXXVII Sesja Rady Miejskiej
W przyszłym tygodniu radni po raz kolejny spotkają się na posiedzeniu. Tym razem planują poruszyć aż 40 projektów uchwał, a zatem zapowiada się naprawdę ciekawa sesja. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poniżej.
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe.
2.Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej na terenie Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego w 2016 r.
3.Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji w 2016 r. „Słupskiego programu wspierania rodziny i rozwoju pieczy zastępczej na lata 2015-2017.”
4.Informacja zbiorcza Prezydenta Miasta Słupska o ulgach zastosowanych na podstawie Uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku.
5.Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach 14 i 28 grudnia 2016 r. (stan na 10 marca 2017 r.).
6.Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2016 (stan na dzień 13.03.2017 r.).
7.Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 37/21),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 37/22),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 37/23),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 37/24),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 37/39),
- w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie i zrefinansowanie zadania inwestycyjnego pn.”Poprawa efektywności energetycznej obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska przez termomodernizację budynków” (druk nr 37/38)
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 37/40),
- w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego (druk nr 37/12),
- w sprawie dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych prowadzonych przez
- Miasto Słupsk do nowego ustroju szkolnego wprowadzonego ustawą — Prawo oświatowe oraz ustalenia sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych (druk nr 37/13),
- w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do Młodzieżowego Domu Kultury prowadzonego przez miasto Słupsk, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (druk nr 37/14),
- w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do Internatu: Centrum Kształcenia Praktycznego, Zespołu Szkół Ekonomicznych i Technicznych im. Stanisława Staszica oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. UNICEF prowadzonych przez miasto Słupsk, które będą brane pod uwagę na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (druk nr 37/15),
- w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk, branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (druk nr 37/16),
- w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk dla kandydatów spoza obwodu, liczby punktów za każde z tych kryteriów oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (druk nr 37/17),
- w sprawie ustalenia wysokości opłat za noclegi w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5, im Gryfitów w Słupsku, ul. Hubalczyków 7 (druk nr 37/20),
- w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku, na okres od 01.07.2017 roku do 30.06.2020 roku (druk nr 37/2),
- w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody — drzewa gatunku jesion wyniosły, znajdującego się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 278 (druk nr 37/18),
- w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska (druk nr 37/19),
- w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Długiej i Stanisława Moniuszki (druk nr 37/1),
- w sprawie uchylenia uchwały Nr XXVI/370/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 września 2012 roku w sprawie nabycia do zasobu mienia komunalnego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Szczecińskiej (druk nr 37/4),
- w sprawie zaopiniowania projektów rozporządzeń Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie pozbawienia dróg kategorii dróg krajowych oraz zaliczenia dróg do kategorii dróg krajowych (druk nr 37/33),
- w sprawie zaliczenia ulic w Słupsku do kategorii dróg gminnych (druk nr 37/34),
- w sprawie pozbawienia ulic w Słupsku kategorii dróg gminnych (druk nr 37/35),
- w sprawie wydania opinii dotyczącej pozbawienia ulic w Słupsku kategorii drogi krajowej (druk nr 37/36),
- w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia ulic w Słupsku do kategorii dróg krajowych (druk nr 37/37),
- w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Jaracza" w Słupsku (druk nr 37/5),
- w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Mieszkaniowa Zachód” w Słupsku (druk nr 37/8),
- w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI/432/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2017 roku (druk nr 37/6),
- w sprawie ustalenia odpłatności za pobyt w Słupskim Ośrodku Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (druk nr 37/7),
- w sprawie przyjęcia Programu Oddziaływań Korekcyjno – Edukacyjnych dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie na lata 2017-2020 (druk nr 37/9),
- w sprawie zmiany uchwały Nr V/37/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2006 r. w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 37/10),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/25),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/26),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/27),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/28),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/29),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/30),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/31),
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 37/32),
- w sprawie zmiany Uchwały Nr III/3/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 17 stycznia 2014 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 37/3),
- w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 37/11).
8.Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie obiegu korespondencji (zewnętrznej i wewnętrznej) w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
9.Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.